אריה דרעי: "הליכוד מעצים את משבר הגיוס בשביל ללכת לבחירות"

    מוטי סבן No Comments on אריה דרעי: "הליכוד מעצים את משבר הגיוס בשביל ללכת לבחירות"

    יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, בראיון ל"מהדורה המרכזית" ברדיו "קול חי" | השר מתייחס למשבר הגיוס ועל אי המוטיבציה של הליכוד להעביר את חוק "הגיוס" | על בחירות ראש עיריית ירושלים והמועמדות של זאב אלקין, אריה דרעי לא מתרגש ובז לבסיס התמיכה שיש להליכוד בירושלים | מתגייס להתקפה

    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקפה וריכוך: יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, התראיין הערב ל"'מהדורה המרכזית" ברדיו "קול חי" בהגשת דוד חכם. אריה דרעי נשאל על מספר נושאים הבוערים על סדר היום של הציבור החרדי.

    לשאלת המראיין על חוק "הגיוס" שלא ברור מה יהיה תוצאותיו ומתי בכלל יעלה להצבעה: תוקף אריה דרעי בחריפות את אנשי הליכוד ואומר: אנשי הליכוד מעצימים את המשבר של הגיוס כי הם רוצים בחירות כדי להרוויח מנדטים.

    האם בתגובה ש"ס תאיים על פירוק הקואליציה, בזמן שאנשי הליכוד כן מעוניינים? מסייג אריה דרעי את דבריו: "אנחנו לא נאיים בבחירות על רקע חוק הגיוס,אנחנו אלו שמנענו בחירות אז לא יהיה נכון שנאיים בבחירות. אני מאמין שבשקט יהיה אפשר לפתור מתווה הגיוס". דרעי לא מוכן להיות האיש שבגללו יצביעו שפירק ממשלה ימנית והלך לבחירות, אולי יהיו אחרים שיעשו את המלאכה השחורה.

    יו"ר ש"ס התייחס למכתב של משה גפני ויעקב ליצמן לראש הממשלה, על חוק "הגיוס", להזכיר לו שהם מחכים להבטחה שלו, היה תמוה שאריה דרעי לא היה חלק מכותבי המכתב? השיב דרעי: על המכתב שנשלח לראש הממשלה בעניין הגיוס:כל הקדנציה הזו עבדנו שיתפנו פעולה ותיאמו איתי,לצערי הפעם לא תיאמו איתי.

    בנושא הבוער לא פחות על זהות המועמד לראשות העיר ירושלים, זאב אלקין מעוניין להיות המועמד של "הליכוד" ומצפה לתמיכת ראש הממשלה, מול המועמד הקודם של דרעי משה ליאון. דרעי התייחס לתמיכתו הצפוייה של ראש הממשלה בח"כ זאב אלקין והגיב במנת ציניות גדושה: לא מטריד מה שראש הממשלה יחליט שם,אני רוצה להזכיר לך שהליכוד בירושלים זה מנדט אחד בסך הכל,אם יש לראש הממשלה זכות הצבעה בירושלים זה הוא ואישתו וגם שני הילדים שלו,אני עושה כל מאמץ לאחד את הציבור החרדי סביב מועמד אחד.

    בכך למעשה נסתם למעשה הגולל על תמיכת ש"ס בזאב אלקין לראשות העיר.

    אריה דרעי לא מתרגש מהסקרים שנותנים לש"ס התמודדות על אחוז החסימה: לא מתרגש מסקרים בשעת מבחן כולם יראו את התוצאה, מעולם לא היה קדנציה שהנציגים שלה עשו כ " כ הרבה.

    (צילום: פלאש 90)

     

     

     



    0 תגובות